Βίντεο από τηλεοπτικές σειρές ή διαφημίσεις
1. Κρητική διάλεκτος
2. Βόρεια ιδιώματα
3. Επτανησιακό ιδίωμα
εργασίες:
α) οι μαθητές, καθώς παρακολουθούν τα βίντεο, κρατούν σημειώσεις σχετικά με τα ιδιώματα[λεξιλόγιο,φωνητική,μορφολογία,σύνταξη], τα οποία συζητιούνται στη συνέχεια και καταγράφονται
β)πώς χρησιμοποιούν [αξιοποιούν; εκμεταλλεύονται;] τα ιδιώματα οι δημιουργοί των σειρών και των διαφημίσεων - ποιοι είναι οι στόχοι τους; εκπληρώνονται;
γ)μελέτη 2 σχετικών κειμένων από Θεματικούς Κύκλους, σελ. 37-40 [εδώ]
και αναζήτηση
1.παραγόντων που οδηγούν στο θάνατο γλώσσες και διαλέκτους
2. συνεπειών σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο
1. Κρητική διάλεκτος
2. Βόρεια ιδιώματα
3. Επτανησιακό ιδίωμα
εργασίες:
α) οι μαθητές, καθώς παρακολουθούν τα βίντεο, κρατούν σημειώσεις σχετικά με τα ιδιώματα[λεξιλόγιο,φωνητική,μορφολογία,σύνταξη], τα οποία συζητιούνται στη συνέχεια και καταγράφονται
β)πώς χρησιμοποιούν [αξιοποιούν; εκμεταλλεύονται;] τα ιδιώματα οι δημιουργοί των σειρών και των διαφημίσεων - ποιοι είναι οι στόχοι τους; εκπληρώνονται;
γ)μελέτη 2 σχετικών κειμένων από Θεματικούς Κύκλους, σελ. 37-40 [εδώ]
και αναζήτηση
1.παραγόντων που οδηγούν στο θάνατο γλώσσες και διαλέκτους
2. συνεπειών σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου